Zakup usług incentive travel

Zakup usług incentive travel

Gdzie: Warszawa, ADN Centrum Konferencyjne, al. Jana Pawła II 25 (budynek Atrium Tower, 9 piętro)
Kiedy: 11.01.2017 godz. 14:00 - 17:00
Zarejestruj się

W imieniu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel zapraszamy na spotkanie dotyczące zakupu usług incentive travel, organizowane w ramach realizowanego przez nas projektu Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja.

 

Spotkanie (w formie panelu) stanowi platformę wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy przedstawicielami Zakupów i najbardziej doświadczonymi Dostawcami w zakresie: usług incentive travel.

Zachęcamy do uczestnictwa w spotkaniu, które związane z Państwa wyzwaniami zawodowymi, może rozszerzać Państwa wiedzę o aktualne doświadczenie kolegów oraz dostawców tworzących rynek usług incentive travel  w Polsce.

 

Celem projektu Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja SAR PSML jest: wymiana doświadczeń i wzajemna edukacja środowisk oraz ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w kategoriach marketingowych: media, komunikacja full service, produkcja TV, komunikacja digital, PR, eventy, branding, incentive travel.

Propozycję dialogu opieramy o najlepsze standardy współpracy w relacji Reklamodawca-Agencja, między innymi te przyjęte przez EACA (The European Association of Communication Agencies) oraz World Federation of Advertisers – Światową Federację Reklamodawców, będącą głosem reklamodawców z całego świata, odpowiadającą za 90% światowych wydatków na reklamę, zrzeszających ponad 50 czołowych reklamodawców na świecie.


Partnerzy