PROGRAM KONFERENCJI
MARKETING W ERZE TECHNOLOGII. EFEKTYWNE ZAKUPY KOMUNIKACJI I MEDIÓW

czas Wystąpienie: Prelegenci:
8:30-9:30 Rejestracja uczestników i kawa.
9:30-10:00 Powitanie uczestników i otwarcie konferencji.

Andrzej Zawistowski Członek Zarządu PSML


Paweł Tyszkiewicz Pełnomocnik Zarządu, Dyrektor Zarządzający SAR

 

10:00-10:45 Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami Przetarg Mediowy? – wyniki Dialogu Branżowego Reklamodawców-Agencji i Białej Księgi Media. Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group
Robert Kruk Marketing Services Procurement Head Polpharma Group
10:45-11:30 Przetarg mediowy - wspólnota czy konflikt interesów? Jakub Bierzyński, założyciel i CEO OMD
11:30-11:45 Przerwa kawowa
11:45-12:15

#10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
Przez 10 ostatnich lat rynek reklamowy przeżył ogromną transformację. Jak marki komunikowały się w 2009 a jak robią to w 2019? Jak było a jak jest? Jakie portale, kanały dotarcia i narzędzia powstały na przestrzeni ostatniej dekady? Czy kompetencje Agencji digitalowych wciąż rosną? Jakie są największe wyzwania stojące przed Klientami i Agencjami w kolejnych 10-ciu i latach.

Wincenty Kokot Business Development Director GoldenSubmarine
12:15-13:00

Od eCommerce do dCommerce - trendy ewolucji sprzedaży online marek
Tradycyjna sprzedaż offline w wielu kategoriach nie generuje już istotnych wzrostów. Rozwiązaniem jest e-commerce i ewolucja d-commerce – digital commerce, gdzie pojawiają się również inne formy niż tylko dotychczasowy ‘tradycyjny’ e-commerce oparty na serwisach internetowych lub mobilnych. Prezentacja pokaże kierunki rozwoju, przykłady rozwiązań, case studies i możliwości działania w każdej z tych dziedzin w ciągu najbliższych dwóch lat.

Tadeusz Żórawski Global eCommerce Strategy Director Molecular BBDO
13:00-13:30

Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy
Samochody elektryczne znane są od ok. 50 lat, ale to dopiero Tesla zmieniła skalę ich wykorzystania. O programmatic w telewizji też mówi się od lat, ale eksperci wciąż nie wywołali w Polsce wilka z lasu. Dlaczego? I co musi się wydarzyć, by nadawcy unowocześnili zakonserwowany w Polsce od 20 lat system sprzedaży i zakupu reklam? O potencjale addressable i programmatic TV na polskim rynku.

Piotr Bieńko CEO Codemedia
13:30-14:15 Lunch
Popołudnie ze ScreenLovers
14:15-14:45

Aaaaudytora tanio zatrudnię... - cała prawda i kilka mitów o audytorach mediowych w świetle badań ScreenLovers
Historia napięć na linii agencje - audytorzy rozwija się od czasu gdy ci ostatni pojawili się na polskim rynku. Jednak o ile w przypadku agencji mediowych nie dziwią niskie oceny pracy poszczególnych firm audytorskich, ciekawa jest spójność tych ocen z obserwacjami marketingowców. Mówi o tym m.in. badanie ScreenLovers przeprowadzone wspólnie z SAR i PSML, które będzie punktem wyjścia do prezentacji ScreenLovers.

Joanna Nowakowska Redaktor Naczelna i współwłaścicielka ScreenLovers


Wojciech Kowalczyk Redaktor i współwłaściciel ScreenLovers

 

14:45-15:15

Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się reklamodawców od agencji mediowych
Swobodny dostęp do danych, otwarte na bezpośrednich klientów biura sprzedaży, rozwój narzędzi, audytorzy dyskutujący o kompetencjach domów mediowych. Te czynniki i pewnie kilka innych decydują o podejmowanych przez reklamodawców próbach samodzielnego zakupu mediów. Czy trend ma szansę się rozwinąć? Co nam mówią doświadczenia reklamodawców z bardziej rozwiniętych rynków?

Marcin Winkler, Head of Digital Department, Board Member Avon


Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP
Marcin Wocial , Kierownik d.s. Zakupów Marketingowych i Ogólnych PLAY
Łukasz Pytlewski, Analytics and Insight Director Wavemaker
Rafał Bobrowski, Managing Director Media Strategy
Dyskusję prowadzi Screen Lovers

 

Technologia a kompetencje i rynek Agencji
15:15-15:45

Digital planning kiedyś i dziś - od hurtowego zakupu odsłon do precyzyjnego planningu
Historycznie zakup mediów digital wzorował się na zakupie tradycyjnych mediów - wyzwaniem było kupić jak najtaniej najbardziej wartościowy punkt zasięgu. I teoretycznie to się nie zmieniło. Jednak w praktyce możliwość targetowania sprawia, że branża dziś i 5 lat temu to zupełnie różne rzeczywistości.
A punkt zasięgu nie oznacza już tylko enigmatycznych danych demograficznych. Jak przeniesienie planningu do interfejsów wyposażonych w dane wpływa na:

  • wybór partnera przez Reklamodawcę?
  • korzyści marki?
  • sytuację wydawców?
  • organizację pracy Agencji i Klienta?
  • rynek pracy w branży mediowej?
Maja Biniewicz, Chief Business Officer K2 Precise
15:45-16:15

Czy interaktywny storytelling może być najbardziej angażującym medium przyszłości?
Przemienia widza w uczestnika a nawet twórcę historii, sprawcę wydarzeń, pozwala na maksymalną redukcję dystansu i zanurzenie w akcji. Jest świetnym narzędziem do sprzedaży usług, edukacji, identyfikacji problemów w organizacji a nawet ochrony zdrowia. Bazując na prawach psychologii pozwala na badanie reakcji użytkowników i może być wykorzystywany jako niezwykle zaawansowany system CRM. O możliwościach, jakie interaktywny storytelling stwarza dla marki i konsumenta powie Wojtek Jeżowski CEO & Creative Director Black Rabbit / TANK Group.

Wojtek Jeżowski CEO & Creative Director, Black Rabbit / TANK Group
16:15-16:45 szczegóły wkrótce szczegóły wkrótce
16:45-17:00 Zamknięcie wydarzenia

Andrzej Zawistowski Członek Zarządu PSML


Paweł Tyszkiewicz Pełnomocnik Zarządu, Dyrektor Zarządzający SAR

 

Organizatorzy:

                 

Partnerzy:

           

Partnerzy medialni:

Partnerzy
Partnerzy medialni