8:30-9:30 Rejestracja uczestników.
9:30-9:45
Powitanie uczestników i otwarcie konferencji.

Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu, PSML
Paweł Tyszkiewicz, Pełnomocnik Zarządu, SAR
9:45-10:15

Prezentacja Raportu IAA Polska: Pozycja Dyrektora Marketingu w Przedsiębiorstwie oraz relacje Działu Marketingu z dostawcami usług marketingowych.


Pierwsza prezentacja Raportu na forum wraz z komentarzem ze strony Marketingu, Domu Mediowego i Zakupów.

 

Jacek Olechowski, Prezes, IAA Polska / Prezes i Akcjonariusz, MEDIACAP
Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group / Managing Director, Arena
Aleksander Śmigielski, Global Media Lead, Sanofi
Andrzej Zawistowski, Członek Zarządu, PSML

10:15-10:45 Dialog Branżowy Reklamodawca-Agencja SAR-PSML - podsumowanie, wyniki, najciekawsze zagadnienia.


Paweł Kastory, CEO, Grupa DDB Warszawa
Agnieszka Kołodziejczak, Indirect Procurement Manager, Lotte Wedel
10:45-11:00 Finansowe aspekty efektywnej współpracy Reklamodawcy i Agencji:
• Terminy płatności i koszt pieniądza w czasie,
• Odbiory częściowe i etapowanie płatności.


Maciej Ledzion, Partner, Endorfina Events
Szymon Walkiewicz, Partner / Business Development Director, Walk
11:00-11:15 Jak ograniczyć koszt procesu zakupowego zarówno dla klienta jak i agencji poprzez wykorzystanie zapytania o informacje (RFI) w przetargu na wybór agencji kreatywnej?


Justyna Ziemiańska, Starszy Kupiec, Polpharma
11:15-11:30 Jak zaangażować agencje w przetargu?
Na podstawie procesu przetargowego marki IKEA.

Monika Nowaczewska, Trainer and Communication Consultant, Managing Partner, Lidermatic
11:30-11:45 Przerwa kawowa
11:45-12:35 Digital współcześnie - w jaki sposób Marketing, Zakupy i Agencje mają wpływ na efektywność komunikacji Digital?
• Czym właściwie jest Digital? Współczesne kompetencje strategiczne i komunikacyjne Agencji vs specjalizacje i usługi specyficzne (np. SEO, produkcja aplikacji, Performance Marketing).
• Klasycznie czy "chemicznie" czyli alternatywne modele przetargów na komunikację DIGITAL a efektywność procesu zakupu i kosztów.
• Efektywne modele rozliczeń w komunikacji DIGITAL.

 

Olgierd Cygan, Agency Managing Partner, Deloitte Digital
Tomasz Tomczyk, Prezes Zarządu, K2
Tomasz Sąsiadek, Client Service Director, Bluerank
Marcin Wocial, Kierownik d.s. Zakupów Marketingowych i Ogólnych, P4

12:35-13:05 Dlaczego kupujemy bezwartościowe GRP? Wartość czasu reklamowego w TV:
• Klienci w trakcie przetargów na planowanie i zakup mediów koncentrują się na najniższym koszcie GRP - czy zawsze kupują to samo? Czy GRP = GRP?
• Jak różny czas reklamowy przekłada się na efektywność?
• Czy istnieje pojęcie jakości GRP?

Na przykładzie marek, które liczą efekt każdego spotu reklamowego w TV.


Jakub Bierzyński, CEO, OMD
13:05-13:50 Lunch
13:50-14:25 W jaki sposób sukces komunikacji zależy od modelu współpracy Klient-Agencja? Dlaczego cele Klienta i Agencje powinny być spójne?
• Zakres pracy Agencji a wpływ na wyniki osiągane przez markę.
• Tradycyjne i alternatywne modele wynagradzania Agencji vs rozwój nowych kanałów komunikacji.
• Wpływ modelu współpracy z Agencją na model rozliczeń.
• Wady i zalety różnych modeli biznesowych we współpracy Klienta z Agencją.


Zuzanna Warowna-Toruńska, Managing Director, Ogilvy & Mather Poland
14:25-14:50

Przejrzystość procesu przetargowego:
• ewaluacja agencji,
• co podlega ocenie w przetargu,
• kryteria ocen: wewnętrze oraz do wiadomości agencji.


Marta Kozłowska, Indirect Procurement Director CE, Mars Transversal Team

14:50-15:25
 

Jak dobieramy idealnego partnera? Czyli Kryteria i Wagi Ocen w przetargu kreatywnym.
• Warunki Wstępne i kwalifikacja Agencji do przetargu - w jaki sposób weryfikować Agencje? Przykładowe kryteria oceny na etapie przedofertowym.
• Kryteria Oceny oferty kosztowej i merytorycznej Agencji
• Jak dobierać Kryteria i jak je przekazywać Agencji?
• Jakie Kryteria stosować przy ocenie oferty merytorycznej Agencji? Jakie przy ocenie kosztów?
• Czy jawność Kryteriów pomaga czy przeszkadza przetargu?


Małgorzata Maciaszek, New Business Development Director, Delikatessen Brand & Design Agency
15:25-15:50 Jak agencje aktualizują swoje profile i osiągnięcia w bazach danych klienta poprzez aplikacje IT?


Elena Dawidczyk, Kierownik, Zespół Zakupów Usług Profesjonalnych, PKN ORLEN
15:50-16:05 Przerwa kawowa
16:05-17:20

Czy zakupy marketingowe rzeczywiście są subiektywne? Jakie cele stawiać w komunikacji marketingowej, jak je mierzyć? Rola Marketingu i Zakupów w tworzeniu efektywnej komunikacji.
Na podstawie Effie Awards  oraz kampanii Lecha Premium, zdobywcy Nagrody Srebrne Effie 2015.
Efekt jaki zobaczył konsument i rola Zakupów w tworzeniu zwycięskiej kampanii.


Iwona Doktorowicz-Dudek, Wiceprezes ds. Marketingu, Kompania Piwowarska
Marta Mucha-Bajda, Menadżer ds. Zarządzania Dostawcami Usług Marketingowych, Kompania Piwowarska

16:05-17:35

Efektywność w komunikacji PR. Czego dzisiaj oczekuje Klient, co de facto dostarcza Agencja PR?
• W jaki sposób prowadzona komunikacja PR generuje wartość dla biznesu? Współczesne kompetencje konsultingowe i strategiczne Agencji PR, zarządzanie relacjami z interesariuszami.
• Efektywny Brief na komunikację PR - co powinienin zawierać?
• Mierniki efektywności w komunikacji PR - Jakie cele, KPI stawiać w komunikacji PR, jak je mierzyć, co może gwarantować Agencja PR? 


Sebastian Stępak, Dyrektor Zarządzający, MSL Group / Wiceprezes Zarządu ZFPR
Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu, Public Dialog / Wiceprezes Zarządu ZFPR

16:05-17:35 Jak transfer wiedzy dostawcy wspomaga proces zakupu produkcji TV?
• Jak się słuchać? Procedura przetargowa jako dialog między producentem a klientem.
• Co jest ważne? Kluczowe elementy oferty i ich wpływ na wybór najlepszego rozwiązania produkcyjnego.
• Co powiedzieć? Jawność jako składowa procesu wyboru domu produkcyjnego.
• Co dalej? Wpływ procedur przetargowych na przebieg produkcji i zrealizowany film.


Staszek Diedzic, Founder / Executive Producer, Film Produkcja
Magdalena Olak, Executive Producer / Managing Partner, TANK
Maciej Maciantowicz, Producer, Dynamo Film
Julian Dworak, Producer, Opus Film
16:05-17:35

Zakupy Incentive Travel z 3 stron procesu zakupowego - z perspektywy Klienta, Agencji Incentive Travel i  Agentów Lotniczych.
• Ilość Agencji w przetargu a problem "double booking'u" w liniach lotniczych.
• Sztuczny popyt a optymalizacja cen przelotów w zakupie Incentive Travel.
• Czas związania ofertą w przetargu vs rezerwacje biletów i czas na potwierdzanie grup w liniach lotniczych.
• Koszty depozytów w liniach lotniczych a rezerwacje miejsc bez pokrycia.
• Kto, kiedy traci, kiedy zyskujemy wszyscy w zarządzaniu rezerwacją i zakupem biletów lotniczych dla grup?


Cezary Wilemajtys, Prezes, United Partners / Członek Zarządu SOIT
Krzysztof Pobożniak, CEO, Haxel Events & Incentive / Członek Zarządu SOIT
Grażyna Grot-Dudziak, Regionalny Dyrektor MICE, Weco Travel
Darek Rolak, Prezes Zarządu, Time4Travel

Aby pobrać agendę  KLIKNIJ TUTAJ.

ZAREJESTRUJ SIĘ!

 

Patroni medialni:

              

                                 

 

Partnerzy