To już trzecia edycja Polzak Marketing 2019 – konferencji trzech środowisk – Zakupów, Marketingu i Agencji.
W tym roku spotykamy się wokół tematu „Marketing w erze technologii. Efektywne zakupy komunikacji i mediów”.
Będzie o trendach i nowych technologiach. Ich wpływie na marketing, sprzedaż, komunikację digital i media.
Jak co roku konferencja skoncentrowana jest na poszerzaniu wiedzy i zdobywaniu kompetencji.
W programie m.in.:

  • #10yearschallenge. Jak zmieniła się branża reklamowa na przestrzeni ostatniej dekady?
  • Od eCommerce do dCommerce – trendy ewolucji sprzedaży online marek.
  • Advanced TV – w oczekiwaniu na Teslę rynku reklamy.
  • Efektywny i zgodny z dobrymi praktykami Przetarg Mediowy? – wyniki Dialogu Reklamodawców-Agencji w kategorii Media.
  • Kup to sam! Dyskusja o próbach uniezależniania się Reklamodawców od Agencji Mediowych.
  • Aaaaudytora tanio zatrudnię... - cała prawda i kilka mitów o audytorach mediowych w świetle badań ScreenLovers.

Dla kogo?

  • Zakupy - Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści Zakupów Marketingowych
  • Marketing - Dyrektorzy, Menedżerowie i Specjaliści Marketingu
  • Agencje komunikacji marketingowej – mediowe, digitalowe, reklamowe, PRowe, brandingowe, eventowe oraz domy produkcyjne
  • Media i wydawcy
  • Producenci usług i rozwiązań łączących technologię z komunikacją i sprzedażą

Ceny biletów:

Członkowie SAR, PSML i Think Mice: 300 zł +VAT
Pozostałe bilety: 480 zł +VAT

Zakup biletów i zgłoszenia na konferencję:
http://psml.pl/pl/ankieta-2-2/polzak-marketing-2019-rejestracja/ 

Organizatorzy:

                 

Partnerzy:

           

Partnerzy medialni:

Partnerzy
Partnerzy medialni