Paweł Kastory, CEO, Grupa DDB Warszawa

Współzałożyciel jednej z pierwszych agencji reklamowych w Polsce Corporate Profiles (1991), której dynamiczny rozwój pozwolił na stworzenie grupy firm skupionych wokół dzisiejszego DDB&tribal. Wspomniana grupa złożona z firm BNA (branding), CPC (doradztwo w zakresie marketingu), DDB&tribal (agencja reklamowa), Gutenberg Networks (produkcja reklamowa broadcast, digital i print, ), OMG (grupa domów mediowych) tworzy jeden z największych zespołów działających w branży marketingu i reklamy w Polsce. Do jej obecnych klientów należą między innymi: Grupa Allegro, Huawei (Polska, Nordic & CEE), Kaspi Bank w Kazachstanie, McDonald‘s Polska, Tchibo, Unilever, Volkswagen Group (Seat/Porsche).

Członek Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Polskiej Rady Biznesu oraz Rady Fundacji Ronalda McDonalda. Wiceprzewodniczący Rady Powierniczej Muzeum Narodowego w Warszawie oraz Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia Przyjaciele MNW.

Uhonorowany Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski oraz tytułami: Człowiek Reklamy Briefu 2012, AdMan 2012 (Press), Guru Polskiej Reklamy 2007 (Home & Market), Człowieka Roku 2004 Polskiego Przemysłu Mediowego i Reklamowego.

 


Agnieszka Kołodziejczak, Indirect Procurement Manager, Lotte Wedel

Absolwentka SGGW i SGH w Warszawie.  

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML, bierze udział w pracach grupy „Agencje full-service”.

Od 13-lat związaną z branżą FMCG od 7 lat odpowiada za zakupy usług indirect, w tym  usług marketingowych. Odpowiada za opracowywanie i wdrażanie optymalnych modeli zakupu w obszarze BTL oraz ATL w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe. Posiada wiedzę z zakresu zarządzania kategorią,  tworzenia strategii zakupowych oraz zarządzania dostawcami. W pracy stawia nacisk na budowanie profesjonalnych relacji biznesowych z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.

 

 


 

Małgorzata Maciaszek, New Business Development Director, Delikatessen Brand & Design Agency

Od 10 lat związana z branżą Brand Design. Pracująca w czołowych firmach polskich i międzynarodowych, gdzie jej główne zadania to między innymi budowanie długofalowej strategii w obszarze pozyskiwania i obsługi Klienta, koordynacja współpracy z kluczowymi Klientami, nadzór prac studia projektowego, detektowanie marketingowych potrzeb Klientów, doradztwo w zakresie przygotowania briefu oraz rozwiązań marketingowych, przeprowadzanie audytu marek i opakowań na rzecz liderów rynku FMCG, działania Public Relations.

 


 

  

Tomasz Tomczyk, Prezes Zarządu, K2

Z K2 Internet związany od grudnia 2002 r. Od listopada 2013 r.- Prezes Zarządu. Odgrywa kluczową rolę w zarządzaniu spółką oraz aktywnie wspiera i nadzoruje działalność wszystkich biznesów z Grupy, wyznaczając kierunki ich rozwoju, i współtworząc spójną strategię. Zarządza i sprawuje nadzór nad takimi obszarami jak: relacje inwestorskie, polityka personalna, finanse i administracja. Wczesniej odpowiedzialny głównie za obsługę i pozyskiwanie nowych Klientów. Nadzoruje również działalność spółki chmurowej z Grupy K2 - Oktawave Sp. z o.o. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. W latach 1999-2000 prowadził własną agencję interaktywną. Wcześniej, jak przystało na urodzonego przedsiębiorcę, zdążył zrealizować z sukcesem i sprzedać dochodowe przedsięwzięcie internetowe. Swój wolny czas spędza aktywnie, z dala od zgiełku miast. Lubi nurkowanie i sporty wodne. Stany Zjednoczone zjechał samochodem wszerz i wzdłuż i nadal znajduje tam nieodkryte tereny.

 


 

   

Justyna Ziemiańska, Starszy Kupiec, Polpharma

Posiada ponad czteroletnie doświadczenie w zakupach w branży farmaceutycznej oraz FMCG. Specjalizuje się w zakupach usług marketingowych: media, kreacje i produkcje spotów reklamowych oraz social media. Odpowiada za opracowywanie i wdrażanie optymalnych modeli zakupu w obszarze BTL oraz ATL w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe. Posiada wiedzę z zakresu zarządzania projektami, tworzenia strategii zakupowych oraz zarządzania dostawcami. W pracy stawia nacisk na budowanie profesjonalnych relacji biznesowych z partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi.

 


   

Monika Nowaczewska, Business Director, Lidermatic 

Od 20 lat związana z branżą komunikacji marketingowej, z unikalnym doświadczeniem po stronie sieciowych agencji reklamowych oraz po stronie marketera jako dyrektor marketingu. 

Monika ma bogatą ekspertyzę w planowaniu strategicznym, zarządzaniu zintegrowanych kampaniami marketingowych oraz w transformacji organizacji w obszarze digital marketingu – pracowała na sukces biznesowy m.in. L’Oréal, Danone, Coca-Cola, Plus GSM, Orange Polska, PKO Bank Polski. Praktyczną znajomość biznesu agencji marketingowych zdobyła w sieciowych agencjach reklamowych McCann-Erickson i Young&Rubicam.

Po stronie agencji, jak i marketera, brała udział w przekrojowych  i projektowych procesach wyboru dostawcy usług marketingowych i public relations.

Efektem doskonałej znajomości potrzeb biznesowych w branży komunikacji marketingowej jest prowadzona przez Monikę firma doradztwa w obszarze marketingu i reklamy – Lidermatic. W 2014 roku Monika założyła blog klientagencja/lidermatic.com - inicjatywa dla zwiększenia jakości relacji biznesowych dla korzyści obu stron. 

 



Marta Kozłowska, Indirect Procurement Director CE, Mars Transversal Team

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, głównie związana z działem zakupów w firmie Mars. Wiele lat wspierała zakupy usług marketingowych w Polsce i krajach Europy Centralnej gdzie przeprowadziła szereg przetargów agencji mediowych konsolidując budżety Mars i Wrigley. Obecnie Dyrektor Zakupów Indirect na Europę Centralną w firmie Mars/Wrigley.

Członek Jury Effie 2015 i 2017. Prelegent na konferencjach dotyczących współpracy klientów z agencjami. Aktywnie zaangażowana w wypracowanie dobrych praktyk przetargowych.

 


 

 

Szymon Walkiewicz, Partner / Business Development Director, Walk

Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. Od prawie 20 lat w branży reklamowej. Inicjator i współzałożyciel agencji marketingu zintegrowanego WALK, gdzie kieruje rozwojem biznesu w nowych obszarach. Były prezes zarządu Klubu Agencji Eventowych, prezes Sądu Koleżeńskiego w SAR.

Jego pasją jest event marketing, z którym ma styczność od czasów studenckich.

Od ponad 10 lat podróżuje po świecie z plecakiem by w ciszy własnej osoby poszukiwać inspiracji, zjawisk nieoczywistych, objawień i wyzwań. Lonely Simon to koncept na samotne podróżowanie z plecakiem przez świat. Autor książki „Papua-Nowa Gwinea”.

Mówca, pasjonat, prowokator. Radykał, godzący bezkompromisowość z rzadką przy takich przekonaniach zdolnością znajdowania wspólnego języka z innymi.

Motto życiowe: „the journey is the reward”

 


 

   

Zuzanna Warowna-Toruńska, Managing Director,
Ogilvy & Mather

Ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe, zarówno po stronie agencji (Ogilvy & Mather, DDB&tribal, BBDO, Lowe GGK), jak i w ramach consultingu marketingowego (Synergy Marketing Partners). Od 11/2015  na stanowisku dyr.zarządzajego Ogilvy & Mather - wcześniej przez 10 lat pracowała w DDB&tribal, w ostatnim roku zajmując stanowisko COO połączonych struktur.  Współtworzyła kampanie i zarządzała projektami dla takich marek jak Żywiec, Philips, PZU, PKO BP, McDonald's, PLL LOT, dla których wspólnie z zespołem wygrywała nagrody kreatywne oraz Effie. Członek komitetu Effie (2015, 2017) oraz juror Effie (2016).  Członek Client Advisory Board utworzonego przez FB. Prelegent na konferencjach branżowych. Mentor w ramach programu “Technologia w spódnicy”. Aktywnie zaangażowana w pracę nad Kodeksem Dobrych Praktyk Przetargowych, którego celem jest ustalenie najlepszych standardów zakupowych i przetargowych w kategoriach marketingowych.

 


 

   

Sebastian Stępak, Managing Director MSL Group Poland / Wiceprezes Zarządu, ZFPR

Posiada blisko 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych w Polsce i na innych rynkach europejskich. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. W ostatnich latach koordynował pracę międzynarodowych zespołów specjalizujących się w zarządzaniu reputacją największych firm IT z czołowych miejsc listy Fortune Top 500 jednocześnie na kilku kluczowych rynkach centralnej i wschodniej Europy. Pracował w największych polskich i sieciowych agencjach PR, a projekty które współtworzył zdobyły uznanie w najważniejszych konkursach branży Public Relations w Polsce i na świecie, takich jak między innymi - Złote Spinacze, Sabre Awards czy Golden Drum.

Prowadził działania PR i doradzał komunikacyjnie takim markom jak nc+, P&G, Unilever, LG Electronics, Samsung, Google, IBM, Microsoft, Allegro, GE Energy, Kingston Technologies, OKI, SanDisk, McAfee, Discovery Networks, Thyssen Krupp, GTECH i wielu innym firmom funkcjonującym praktycznie we wszystkich sektorach gospodarki. Dzisiaj zarządza agencją  MSL WARSAW – jedną z dwóch marek koncernu Publicis Groupe w Polsce specjalizującą się w zarządzaniu reputacją.

Był również jurorem w tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu reklamy Cannes Lions 2015 w kategorii PR oraz zasiadał w kapitule konkursu Sabre Awards.

 


 

   

Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu, Public Dialog / Wiceprezes Zarządu, ZFPR

Współzałożycielka agencji Public Dialog. Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Marketing Medialny  i Public Relations). Posiada 11 letnie doświadczenie w PR i ponad 20 letnie pracy w mediach.

Specjalizuje się w PR produktowym i media relations. Bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami  i rozumieniu ich potrzeb, zawdzięcza pracy w TVP przy programie informacyjnym Panorama oraz w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Prowadzi także szkolenia w zakresie wystąpień publicznych.

Swoje doświadczenie zdobywała pracując GG Network S.A. – największej polskiej spółce oferującej nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, telekomunikacyjne, projekty medialne oraz społecznościowe. Opracowała i wdrożyła ogólnopolską kampanię Policja z Gadu – Gadu „Stop przemocy w szkołach”. Następnie doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała w agencji Primoloko pracując m.in. dla firm  z branży IT i elektroniki. Przez trzy lata związana z agencja Multi Communications, gdzie pracowała dla takich klientów jak: ASUS, Belkin, Unity Line, Wyborowa S.A. – White Spirits, Diageo - Brown Spirits (Johnnie Walker Black Label, Johnnie Walker Red Label), wino musujące CAVA, Institut Del CAVA, kampania edukacyjna margaryny RAMA – Codziennie Rama, codziennie rośnij.

W agencji Made in PR jej klientami byli: Stowarzyszenie Walki z Otyłością – kampania prozdrowotna „Chudniesz-Wygrywasz-Zdrowie”, Egyptian Tourist Authority.

 


 

   

Elena Dawidczyk, Kierownik Zespołu Zakupów Usług Profesjonalnych, PKN ORLEN

Kierownik kategorii „Marketing i PR”  w Biurze zakupów PKN ORLEN S.A.

Z Grupa Kapitałową ORLEN  związana od 1994 r. , od 12 lat odpowiada za zakupy usług profesjonalnych, w tym  marketingowych.

Z wykształcenia inżynier,  z zamiłowania zakupowiec, koncentruje się na optymalizacji zakupów usług marketingowych, w tym szczególnie usług eventowych , agencji full-service oraz domów mediowych .

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML , bierze udział w pracach grup „Eventy” oraz „Agencje full-service”.

Posiada tytuł magistra inżyniera Moskiewskiej Akademii Ropy i Gazu im. Gubkina.

Jest absolwentem podyplomowych studiów Public Relations w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz Zarządzania Projektami w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Kuźmickiego. Ukończyła 2-letnią Akademię Zakupową PKN ORLEN, jest w trakcie ukończenia studiów Advanced Practitioner Corporate Award certyfikowanego przez CIPS (Chartered Institute of Procurement & Supply, UK).

 


 

 

Maciej Ledzion, Partner, Endorfina Events

Od 2009 roku z powodzeniem prowadzi własną agencję – endorfina event, którą założył wspólnie z Agnieszką Sołtysiak. endorfina events tylko w 2016 roku uzyskała tytuł agencji eventowej roku wg badania satysfakcji klientów i redakcji Media i Marketing Polska oraz uznanie w konkursach: KTR, Golden Arrow, Złote Spinacze, MP Power Awards. Pierwsze doświadczenia w branży zdobywał w 2004 roku jako marketing manager turnieju tenisowego J&S Cup - jednego z największych eventów w Polsce i TOP 20 na świecie. Odpowiadał za strategię marketingową marki Ballantine’s w Pernod Ricard. Pracował w branży reklamowej, eventowej, PR oraz interaktywnej jako specjalista w obszarze sprzedaży i rozwoju. Aktywny uczestnik prac Klubu Agencji Eventowych przy SAR na rzecz rozwoju branży eventów. Interesuje się architekturą nowoczesną i boksem. Podróżuje kilka razy w roku. Pasjonują go nowoczesne technologie.


Jacek Olechowski, Prezes, IAA Polska / Prezes i Akcjonariusz, MEDIACAP S.A. 

Jacek Olechowski działa na rynku mediów i marketingu od 20 lat.  Jest prezesem i akcjonariuszem MEDIACAP SA – grup kapitałowej w skład której wchodzą m.in. dom badawczy IQS, agencje reklamowe Scholz & Friends Warszawa, The Digitals i  EMLAB oraz spółka technologiczna EDGE Technology.

Olechowski jest prezesem polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA od 2012. W 2005 roku został jednym z Young Global Leaders przez World Economic Forum z Davos. W 2006 roku dołączył do polskiego oddziału Young Presidents Organization, a w 2009 do Polskiej Rady Biznesu, jako jej najmłodszy członek. Jest laureatem nagrody „Keep Walking” przyznanej przez Newsweek Polska (2007). W 2008 został wybrany do grona European Young Leaders przez niemiecką fundację BMW Stiftung. Magazyn Brief zaliczył go w 2010 roku do „50 najbardziej kreatywnych w biznesie.”

 


Jakub Bierzyński, CEO, OMD

W roku 1993 założył pierwszy w Polsce dom mediowy. W 2001 roku otrzymał tytuł „Lidera 10-lecia rynku reklamy” przyznany przez miesięcznik Businessman. Wyróżniony tytułem „Gorące usta reklamy 2008″ przez Media i Marketing Polska jako najczęściej cytowany człowiek branży marketingowej w polskich mediach. Juror w międzynarodowych konkursach reklamowych: Goldendrum 2005 w Portoroż i Dubai Lynx 2008. Zdobywca Złotego Lwa w Cannes w kategorii Media mix za kampanię Heyah, a także nominacje w konkursie Cannes Lions w aż 4 kategoriach: Best Use of TV, Best Use of Outdoor, Best Use of Sponsoring, Best Use of Magazines oraz podkategorii Youth Marketing. W 2012 roku agencja DDB zdobyła kolejne dwa srebrne lwy i brązową statuetkę w Cannes – media do tych kampanii zaplanował dom mediowy OMD. 

 


 

Marcin Wocial, Kierownik d.s. Zakupów Marketingowych    
i Ogólnych, P4 Sp. z o.o. (operator sieci PLAY).

Absolwent 4 uczelni ekonomicznych: AMP IESE, studiów doktoranckich WZ UW, Instytutu Krajów Rozwijających się oraz Alma Mater WNE UW. Z branżą telekomunikacyjną i marketingiem związany nieprzerwanie od  roku 2003.  Od 13 lat buduje swoje doświadczenie zakupowe zajmując się spektrum projektów znacząco wykraczającym poza ramy marketingu, niemniej to właśnie ten obszar działalności przedsiębiorstwa nadal dostarcza mu najwięcej wyzwań i satysfakcji. Prywatnie pasjonuje się wszelkimi odmianami żeglarstwa, jest gitarzystą w zespole rockowym i dumnym tatą.

 


 

Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group / Managing Director, Arena

Z branżą mediową związana od 1993 r. Przez 14 lat w strukturach WPP w agencji mediowej MEC, gdzie przeszła przez wszystkie szczeble kariery. Następnie przez 1,5 roku pracowała jako Dyrektor Zarządzająca Grupy Burda.

W 2010 r. dołączyła do HAVAS MEDIA GROUP, gdzie od 2013 r. pełni funkcję CEO. Na swoim koncie ma sukcesy związane z wprowadzeniem nowego domu mediowego Arena Media czy dedykowanej markom luksusowym jednostki LuxHub. Jest współautorką sukcesu konferencji branżowej Havas Media Group Conference.

Małgorzata Węgierek jest organizatorem i bywa jurorem konkursów Effie, MixxAwards oraz Innovation AD. Skończyła Wyższą Szkołę Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, otrzymała także dyplom London Business School oraz MBA na Erasmus University of Rotterdam.

 


 

Krzysztof Pobożniak, Członek Zarządu, SOIT / CEO, Haxel Events & Incentive

Prezes, założyciel i właściciel Haxel Events & Incentive. Członek zarządu SOIT. Absolwent Handlu Zagranicznego Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Uniwersytetu UFCIA w Antwerpii.

Z jasną wizją dokąd zmierza branża MICE i pełnym zrozumieniem wyzwań współczesnego biznesu Krzysztof dba, aby Haxel spełniał wysokie standardy wyjątkowo wymagających klientów m.in. z sektora ubezpieczeń, automoto, finansów, bankowości i FMCG.

Działająca od 1991 roku firma Haxel specjalizuje się w organizowaniu eventów, konferencji i wyjazdów motywacyjnych na całym świecie. Do tej pory zrealizowała wyjazdy do 117 krajów, a największa grupa wyjazdowa liczyła ponad 870 osób.


Cezary Wilemajtys, Członek Zarządu, SOIT / General Manager, United Partners
 

Założyciel i prezes agencji United Partners to znany w Polsce twórca innowacyjnych inicjatyw w branży MICE. Pomysłodawca najważniejszego portalu branżowego meetingplanner.pl, felietonista miesięcznika MICE Poland (2004-2011), członek założyciel Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, Meeting Professionals International oddział w Polsce (2010), Society od Incentive Travel Excellence chapter w Polsce (2015), członek jury konkursów branżowych: Osobowość Roku (2009-2011) i MP Power Awards (2012-obecnie), wieloletni członek zarządu Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel (2012-obecnie).

Pasjonat fotografii i filmów podróżniczych, twórca podróżniczych videoblogów, w tym z podróży na tropach goryli w równikowym lesie w Rwandzie, jeep safari nad kanionem Colorado w USA, wędrówek po Świętej Dolinie Inków i Machu Picchu w Peru, safari u źródeł Wielkiej Migracji zwierząt w Tanzanii, podróży pod wodospady Iguazu w Argentynie i Brazylii i wielu innych.

Absolwent filologii angielskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

 


Grażyna Grot-Duziak, Regionalny Dyrektor MICE, Weco Travel

Pasjonatka turystyki i perfekcyjna organizatorka zorientowana na potrzeby Klienta. Zdobyła wykształcenie kierunkowe, w Studium Hotelarstwa i Turystyki oraz na Wyższych Uczelniach kierunkowych i kursach, treningach z zakresu marketingu, account managementu i zarządzania w kraju za granicą.

Od 1998 r. pracuje dla Weco Travel i w tym roku stworzyła w Weco Travel Dział MICE .W swoim dorobku ma wiele projektów wyjazdowych. Od kilku lat rozwija tez MICE w biurach Weco w regionie Europa Centralna.
Aktywnie uczestniczy w życiu branży w Polsce i za granicą biorąc udział w panelach dyskusyjnych i grupach projektowych. Nominowana do Nagrody Osobowość Roku MICE w 2015. Jest członkiem Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel. 

Prywatnie – uwielbia podróżować i to nie tylko w dalekie kraje. Wypad na Mazury i praca we własnym ogródku to wielka frajda. Po pracy wszelkie aktywności – pływanie, aerobic, rower, dobra literatura faktu i muzyka z domieszką Etno. 

 


Iwona Doktorowicz-Dudek, Wiceprezes ds. Marketingu, Kompania Piwowarska

Od 2014 jako Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej zarządza  markami Tyskie, Żubr, Lech, Redd’s, Książęce, Dębowe, Wojak, Pilsner Urquell, Grolsch. Wcześniej przez 10 lat działała w Grupie Danone: od stanowiska Marketing Managera w Lu Polska (ciastka) do Dyrektora Marketingu Danone Finlandia, a potem Danone Polska (Produkty Mleczne). Rozwinęła z sukcesem silne marki polskie i międzynarodowe: Delicje, Pieguski, Petitki,  Activia, Actimel, Danonki, Danio, Jogurt Danone, Fantasia, Gratka.

Zanim dołączyła do Grupy Danone pełniła różne role na stanowiskach managerskich w działach marketingu takich firm jak Reckitt Benckiser (zarządzanie markami Airwick, Calgonit, Veet, Cillit, Perła) oraz w Tchibo (marki Tchibo i Davidoff).

Pasja w biznesie: tworzenie silnych zmotywowanych zespołów i adresowanie negatywnych trendów rynkowych poprzez budowanie silnych marek.


  

Julian Dworak, Producer, Opus Film

Producent związany z branżą reklamową od 1999 roku. Z powodzeniem zrealizował dziesiątki produkcji filmów reklamowych. Pracował dla największych polskich reklamodawców i czołowych agencji reklamowych realizując znaczące i nagradzane produkcje filmowe dla branż: finansowej, telekomunikacyjnej, farmaceutycznej, FMCG a także kampanie społeczne. Od 10 lat związany ze studiem Opus Film, jednym z liderów branży filmowej, zdobywcą Oskara za film Ida. Absolwent Łódzkiej Szkoły Filmowej.


Tomasz Sąsiadek, Client Service Director, Bluerank

Z branżą internetową związany od ponad 11 lat. Jego główne kompetencje to kompleksowe planowanie i zarządzanie działaniami e-marketingowymi ze szczególnym uwzględnieniem obszarów SEM i digital analytics prowadzonymi dla kluczowych klientów Bluerank, m.in.: Deutsche Bank, DOZ, Inter Cars, Leroy Merlin, mBank, Mitsubishi, Orange. Jako Client Service Director, współodpowiedzialny za sukces Bluerank, agencji uznanej przez Google za najlepszą agencję SEM w regionie EMEA w konkursie Google Premier Partners Awards 2016 oraz uznanej za najlepszą agencję w kategorii Best Large Integrated Search Agency w konkursie European Search Awards 2017.

Absolwent International Faculty of Engineering na Politechnice Łódzkiej.

Członek zespołu ekspertów Dialogu Branżowego SAR-PSML biorący udział w pracach grupy „Digital”.

 


 

Marta Mucha – Bajda, Local Category Manager, Procurement, Kompania Piwowarska

Od stycznia 2012 w Kompanii Piwowarskiej zajmuje się współpracą z dostawcami marketingowymi.

Początkowo zajmowała się tylko współpracą z dostawcami z obszaru BTL. Od listopada 2012 przejęła cały obszar związany z usługami marketingowymi.

Od kwietnia 2014 dołączyła do Globalnego Zespołu Zakupów SABMiller kontynuując procesy zakupowe w obszarze usług marketingowych.

Zanim dołączyła do Kompanii Piwowarskiej zdobywała doświadczenie jako pracownik działu obsługi klienta w agencjach marketingu zintegrowanego.


Magda Olak, Managing Partner / Executive Producer TANK

Z niesłabnącym entuzjazmem działa na polskim rynku reklamowym od lat 90. Obserwatorka i akuszerka nowych trendów w największych produkcjach reklamowych w naszym kraju. Pracowała w strukturach polskich i sieciowych agencji reklamowych jako producentka i szefowa działu produkcji. W ramach agencji Saatchi & Saatchi Poland prowadziła wewnętrzny dom produkcyjny - Happy Production.

Kolejny rozdział w jej karierze to założenie własnego domu produkcyjnego TANK, który stawia na jakość i bezpieczeństwo produkcji. Ugruntowana pozycja oraz doświadczenie zdobyte w realizacjach ATL pozwala firmie coraz poważniej wchodzić w obszar digitalu. 

Magda realizowała kampanie m.in. dla IKEA, Kompanii Piwowarskiej, T-Mobile, Toyoty, Ferrero i GSK. 
Swój wolny czas spędza chętnie na przedstawieniach operowych. 


Olgierd Cygan, Agency Managing Partner, Deloitte Digital​

Prowadzeniem działań marketingowych w Internecie zajmuje się od 1996 roku. Wiceprezes i partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital Central Europe. Ukończył Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Łódzkim. W latach 1999-2015, był założycielem i prezesem zarządu agencji interaktywnej Digital One, którą połączył z Deloitte i przekształcił w Deloitte Digital CE w 2015 roku – za co otrzymał tytuł „Człowiek Roku” od IAB Polska. Główny pomysłodawca Filmteractive – międzynarodowego festiwalu komunikacji interaktywnej, który od 2010 roku odbywa się jesienią w Łódzkiej Szkole Filmowej. W 2014 roku został wyróżniony za swoją misję edukacyjną przez Magazyn Media & Marketing Polska tytułem „Edukatora Branżowego”.

Wieloletni członek Zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz Prezes Zarządu Interactive Advertising Bureau Polska.

Wieloletni arbiter w Komisji Etyki Reklamy. Juror konkursów marketingowych oraz członek ich rad programowych, m.in. Effie, MIXX, Innovation AD. Prelegent na najważniejszych konferencjach branżowych (m.in. IAB Forum, MIXX Conference, Filmteractive, CMO Congress)

 


Aleksander Śmigielski, Global Media Lead, Sanofi

Aktualnie pracuje dla Sanofi, jako Global Media Lead, które przejęło część Boehringer Ingelheim specjalizującą się w obszarze Consumer Healthcare. W Boehringer – Ingelheim był odpowiedzialny za strategię mediową, planowanie i zakup mediów dla wszystkich marek koncernu w 32 krajach CEE i CIS.

Wcześniej przez 7 lat nadzorował i przygotowywał wdrażanie strategii mediowych dla wszystkich marek Unilevera w ponad 20 krajach Europy Środkowej i Wschodniej oraz w Grecji i na Cyprze. Przed Unileverem pracował w OMD, gdzie pełniąc funkcję dyrektora zarządzającego, poza innymi obowiązkami, zaangażowany był w planowanie i kupowanie kampanii TV dla klientów tego domu mediowego. Jest absolwentem programu MBA, w branży od roku 2000.

 


 

Darek Rolak, Prezes Zarządu, Time4Travel

Większościowy udziałowiec i Prezes Zarządu Time4Travel - biura podróży specjalizującego się w kompleksowej obsłudze klientów korporacyjnych i indywidualnych.

Założona w 2003 r. firma Time4Travel jest obecnie jednym z liderów sprzedaży w segmencie rezerwacji grupowych w Polsce oraz laureat wielu prestiżowych nagród przyznawanych przez linie lotnicze (Lider sprzedaży biletów grupowych Emirates w latach 2013,2014,2015), organizatorów turystyki i media (m.in. Diamentu Forbesa będącego wyróżnieniem dla firm, które najszybciej zwiększały swoją wartość na przestrzeni minionych trzech lat).

 

Niezmiennie oddany i pełen entuzjazmu wobec swojej pracy, dla którego podróże klientów to nie tylko praca ale przede wszystkim pasja. 

 

Patroni medialni:

              

 
                                 
Partnerzy