Śledź naszą stronę – wkrótce znajdziesz na niej opracowania i narzędzia przetargowe dla każdej kategorii reklamowej – łącznie dla 8 obszarów:

  • media

  • komunikacja digital

  • komunikacja full service

  • komunikacja PR

  • brand design

  • eventy

  • incentive travel

  • produkcja TV.

Wszystkie materiały i narzędzia są opracowywane przez najbardziej doświadczonych praktyków i ekspertów ze strony Reklamodawców i Agencji.

Kalendarz Dialogu zakłada spotkania panelowe do marca 2017 włącznie – sukcesywnie będziemy dodawać gotowe materiały pomocne w przetargach reklamowych!

Jeśli organizujesz przetarg reklamowy, masz pytania i nie możesz czekać – skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszej pomocy już teraz – użyj formularza kontaktowego lub skontaktuj się z nami, korzystając z poniższych danych:

info@dobryprzetarg.com.pl
lub
paulina.sadowska@sar.org.pl

Partnerzy
Partnerzy medialni