Logotyp SAR składa się z trzech czarnych liter oraz trzech czerwonych kropek. Logotyp PSML składa się z napisu

Naruszono standardy przetargowe?

ZGŁOŚ NARUSZENIE

Strzałka nawigacyjna
Biała Księga

Zawartość

Białej Księgi

Biała Księga to zbiór rekomendacji i narzędzi wypracowanych przez Reklamodawców i Agencje. Składa się z 10 rozdziałów poświęconych 9 kategoriom: komunikacji full service, digitalowi, public relations, eventom, mediom, produkcji filmów reklamowych, brandingowi, incentive travel oraz badaniom.

Każdy z rozdziałów zawiera opis najbardziej efektywnych praktyk oraz szczegółowe wskazówki i wzory dokumentów przetargowych.

Nasze wspólne

Cele

Celem Białej Księgi branży jest wsparcie codziennej współpracy Reklamodawców i Agencji, tak, by była efektywna i partnerska, zgodna z najlepszymi praktykami.

Opublikowane poniżej rozdziały Białej Księgi mają postać "klikalnych”, nawigowanych z dowolnego miejsca dokumentów. Nie musisz czytać całości, by szybko znaleźć interesujące Cię zagadnienia.

Wybierz interesujący Cię rozdział Białej Księgi:
Biała Księga - Ogólne wytyczne

W tym rozdziale znajdziesz rekomendacje uniwersalne dla każdego przetargu reklamowego. A poniżej wytyczne dla każdej z 9 kategorii.

Pamiętaj, że możesz sięgnąć tylko po wybrane rozdziały, zagadnienia czy dokumenty.

Każda rekomendacja Białej Księgi jest kompletna, możesz stosować ją samodzielnie lub dla lepszych rezultatów – razem z pozostałymi wytycznymi.

Pobierz rozdział Białej Księgi - Ogólne wytyczne Pobierz rozdział
Możesz też pobrać wyłącznie interesujące Cię dokumenty:
Biała Księga - PR

W tej części znajdziesz najważniejsze wytyczne dla przetargu na komunikację PR. Wypracowane podczas Dialogu Branżowego przez reprezentantów Reklamodawców i Agencji PR (Związek Firm Public Relations).

Pobierz rozdział Białej Księgi - PR Pobierz rozdział
Możesz też pobrać wyłącznie interesujące Cię dokumenty:
Biała Księga - Eventy

A może Twoją specjalizacją są eventy? W tym rozdziale znajdziesz wiele wskazówek na temat współpracy eventowej między Agencją a Reklamodawcą. Przed Tobą: modele przetargów, kryteria oceny ofert, wskazówki na temat ochrony praw autorskich, kosztorysowania, terminów płatności. I wiele innych!

Pobierz rozdział Białej Księgi - Eventy Pobierz rozdział
Możesz też pobrać wyłącznie interesujące Cię dokumenty:
Biała Księga - Komunikacja full service

Szukasz Agencji do kompleksowej obsługi? Sprawdź jak wybrać najlepszego partnera. W materiałach znajdziesz: źródła wiedzy o rynku Agencji, wzorcowy schemat przetargu, przykładowe modele współpracy, listę produktów i usług do zawarcia umowy i wiele innych!

Pobierz rozdział Białej Księgi - Komunikacja full service Pobierz rozdział
Możesz też pobrać wyłącznie interesujące Cię dokumenty:
Biała Księga - Produkcja filmów reklamowych

Kosztorys produkcyjny bez tajemnic? Z tymi wytycznymi tak! W rozdziale znajdziesz: wzorcowe modele przetargów na produkcję filmów reklamowych, pomocne narzędzia, wskazówki na temat ochrony praw autorskich, kosztorysowania, terminów płatności i wiele innych! Materiały opracowali reprezentanci Reklamodawców i Klubu Producentów Reklamowych SAR.

Pobierz rozdział Białej Księgi - Produkcja filmów reklamowych Pobierz rozdział
Możesz też pobrać wyłącznie interesujące Cię dokumenty:
Biała Księga - Incentive travel

Szukasz partnera w incentive travel? Organizujesz wyjazd jako wsparcie sprzedaży, narzędzie wzmacniania relacji, motywacji czy budowania lojalności? Przed Tobą wskazówki i narzędzia w przetargu na incentive travel. Z nimi na pewno unikniesz double booking’u i sztucznego windowania cen w systemach rezerwacyjnych hoteli i linii lotniczych. Materiały opracowali reprezentanci Reklamodawców i Agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Organizatorów Incentive Travel (SOIT).

Pobierz rozdział Białej Księgi - Incentive travel Pobierz rozdział
Możesz też pobrać wyłącznie interesujące Cię dokumenty:
Biała Księga - Media

Śledź naszą stronę – wkrótce znajdziesz wytyczne i narzędzia dla tej kategorii.

A jeśli organizujesz przetarg, masz pytania i nie możesz czekać – skontaktuj się z nami!

Biała Księga - Badania

Śledź naszą stronę – wkrótce znajdziesz wytyczne i narzędzia dla tej kategorii.

A jeśli organizujesz przetarg, masz pytania i nie możesz czekać – skontaktuj się z nami!

Biała Księga - Branding

Śledź naszą stronę – wkrótce znajdziesz wytyczne i narzędzia dla tej kategorii.

A jeśli organizujesz przetarg, masz pytania i nie możesz czekać – skontaktuj się z nami!

Biała Księga - Digital

Śledź naszą stronę – wkrótce znajdziesz wytyczne i narzędzia dla tej kategorii.

A jeśli organizujesz przetarg, masz pytania i nie możesz czekać – skontaktuj się z nami!

Biała Księga została stworzona dla:
Ikona sekcji

Specjalistów w zakupach i marketingu, którzy organizują przetargi i szukają najlepszych rozwiązań w relacji jakość-cena.

Ikona sekcji

Agencji chcących skutecznie odpowiadać na potrzeby Klientów. 

Ikona sekcji

Początkujących w zakupach
i marketingu
, którzy chcą poznać efektywne praktyki przetargowe i modele biznesowe.

Podpisanie Białej Księgi
Podpisanie Białej Księgi
Biała Księga, czyli o etyce biznesu:

Czy współpraca Agencji i Reklamodawcy musi być etyczna? Czy biznes z ludzką twarzą się opłaca? Czy CSR firm i partnerska współpraca z dostawcami jest ważna dla konsumentów? Odpowiedzi na te i inne pytania usłyszysz w wywiadzie Chilli ZET z Szymonem Gutkowskim i Mariuszem Gerałtowskim, przedstawicielami organizatorów Dialogu Branżowego czyli SAR i PSML.

Dobrego słuchania i dobrych przetargów!

Logo firmy
Strzałka nawigacyjna
Strzałka nawigacyjna
Oni już przeprowadzają Dobre Przetargi