Logotyp SAR składa się z trzech czarnych liter oraz trzech czerwonych kropek. Logotyp PSML składa się z napisu

Naruszono standardy przetargowe?

ZGŁOŚ NARUSZENIE

Strzałka nawigacyjna
Consulting

W 2016 r. odbyło się

655 przetargów

Ponieważ mało kto płaci Agencjom za ogrom pracy włożony w przygotowanie oferty przetargowej, powyższy koszt musi zostać zrekompensowany gdzie indziej, co wpływa na ceny usług świadczonych przez Agencje.

Czytaj więcej Strzałka czytaj więcej Wysokie koszty to wynik nieefektywnych procesów i praktyk biznesowych, a często także braku kompetencji lub wiedzy po stronie Agencji i Klienta. Każdy z nas płaci za to wysoką cenę: stracony czas, zmarnowane pieniądze czy złą jakość prowadzonej potem komunikacji marketingowej.

Niejakościowe procesy projektowe to dla każdego z nas: stracony czas, pieniądze i zła jakość prowadzonej potem komunikacji marketingowej.

Jesteśmy tu po to, by to zmienić.

W 2016 r. odbyło się
655 przetargów

Niska jakość i wysokie koszty przetargów reklamowych to wynik nieefektywnych procesów i praktyk biznesowych. Czasem braku kompetencji lub niewiedzy. Rzadko złej woli. Ale skutki dla całego rynku są te same.

Koszt tych przetargów wyniósł Agencje aż

135 912 500 zł

Ponieważ mało kto płaci Agencjom za ogrom pracy włożony w przygotowanie oferty przetargowej, powyższy koszt musi zostać zrekompensowany gdzie indziej, co wpływa na ceny usług świadczonych przez Agencje.

Czytaj więcej Strzałka czytaj więcej Wysokie koszty to wynik nieefektywnych procesów i praktyk biznesowych, a często także braku kompetencji lub wiedzy po stronie Agencji i Klienta. Każdy z nas płaci za to wysoką cenę: stracony czas, zmarnowane pieniądze czy złą jakość prowadzonej potem komunikacji marketingowej.

Niejakościowe procesy projektowe to dla każdego z nas: stracony czas, pieniądze i zła jakość prowadzonej potem komunikacji marketingowej.

Jesteśmy tu po to, by to zmienić.

Koszt tych przetargów wyniósł Agencje aż
135 912 500 zł

Marnujemy czas, pieniądze i pogarszamy jakość komunikacji marketingowej.

A koszty Reklamodawców? Zaangażowanie w przetargu minimum zespołów marketingu i zakupów? A koszty nieskutecznych kampanii reklamowych? Możemy to zmienić.

Przy zastosowaniu modelu z Białej Księgi koszt spadłby o

41 265 000 zł

Ponieważ mało kto płaci Agencjom za ogrom pracy włożony w przygotowanie oferty przetargowej, powyższy koszt musi zostać zrekompensowany gdzie indziej, co wpływa na ceny usług świadczonych przez Agencje.

Czytaj więcej Strzałka czytaj więcej Wysokie koszty to wynik nieefektywnych procesów i praktyk biznesowych, a często także braku kompetencji lub wiedzy po stronie Agencji i Klienta. Każdy z nas płaci za to wysoką cenę: stracony czas, zmarnowane pieniądze czy złą jakość prowadzonej potem komunikacji marketingowej.

Niejakościowe procesy projektowe to dla każdego z nas: stracony czas, pieniądze i zła jakość prowadzonej potem komunikacji marketingowej.

Jesteśmy tu po to, by to zmienić.

Przy zastosowaniu modelu z Białej Księgi koszt spadłby o
41 265 000 zł

Zastosowanie rekomendacji Białej Księgi nie ogranicza konkurencyjności i nie faworyzuje żadnej ze stron relacji biznesowej. Poprawia za to efektywność, czas i koszty przetargów oraz podnosi jakość kupowanych usług.

Organizujesz przetarg lub bierzesz w nim udział?

Jeżeli potrzebujesz konsultacji lub porady dotyczącej przetargu z obszaru komunikacji marketingowej, to jesteś w dobrym miejscu.

Bez względu na to, czy organizujesz przetarg czy bierzesz w nim udział, jesteśmy w stanie Ci pomóc.

Napisz do nas!
Wypełnij formularz, abyśmy mogli Ci pomóc.

Zwiń Strzałka zwiń Wysyłając zgłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w celu konsultacji lub porady dotyczącej procesu zakupowego z zakresu komunikacji marketingowej, zgodnie z Polityką Prywatności, z którą się zapoznałeś/-łaś.

Abyśmy mogli dzielić się z Tobą informacjami o projektach, warsztatach, szkoleniach, badaniach, raportach, itp. zaznacz obie poniższe zgody, które są dobrowolne:

Pokaż pełną treść Strzałka Pokaż pełną treść Zwiń Strzałka zwińWyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR w celach marketingowych, w tym informowania wyłącznie o ważnych projektach, np. szkoleniach, konkursach, badaniach, dobrych praktykach czy konferencjach, zgodnie zPolityką Prywatności, z którą się zapoznałeś/-łaś.

Pokaż pełną treść Strzałka Pokaż pełną treśćZwiń Strzałka zwińWyrażasz zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną od Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR informacji handlowych zgodnie z art. 10 ustawy z 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (w tym informowania wyłącznie o ważnych projektach, np. szkoleniach, konkursach, badaniach, dobrych praktykach czy konferencjach) oraz na wykorzystywanie przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących dla celów marketingu bezpośredniego w rozumieniu ustawy z 16.07.2004 Prawo telekomunikacyjne.

Obiecujemy, że nie będziemy nadużywać Twojej cierpliwości i będziemy dzielić się wyłącznie ważnymi informacjami.

Albo skontaktuj się z naszym ekspertem
Zdjęcie osoby kontaktowej

Magdalena Spisak

Procurement Consultant SAR

Ikona emaila magdalena.spisak@sar.org.pl

Ikona www http://www.sar.org.pl

Logo firmy
Strzałka nawigacyjna
Strzałka nawigacyjna
Oni już przeprowadzają Dobre Przetargi