Wydarzenia
powrót do listy wydarzeń

Konferencja Polzak Marketing 2020

  • Ikona komentarzy

    Marketing w dobie pandemii: jak przetrwać i wygrać pandemię?

  • Ikona mapyWydarzenie online
  • Ikona daty19.06.2020 r.
  • Ikona kosztu

    50 zł +VAT dla członków SAR, PSML, ThinkMice

    90 zł +VAT pozostałe bilety

Dziękujemy, że z nami byliście!

116 osób oglądało nasz program - nadawany na żywo z wirtualnego studia TSE Global Studio.

Skontaktuj się z nami, jeśli nie byłeś z nami 19 czerwca i chcesz zobaczyć nasz program: jak przetrwać i wygrać pandemię?

Relacja video z wydarzenia -

https://www.youtube.com/watch?v=cyO9fdjzX1s

 

Dziękujemy partnerom za tegoroczną edycję!

Organizatorzy:
SAR - Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
PSML - Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów 
THINK MICE

Partnerzy:
Effie Poland
CPC Brand Consultants
EMLAB
Grupa Żywiec
TSE Grupa & Global Expo
IAA Polska 
IAB Polska 

Media:
Media&Marketing Polska oraz MMP24 
PRoto
OOH magazine

Zdjęcie wydarzenia

Nasi prelegenci

Grzegorz Markowski

Dziennikarz, Partner CPC Brand Consultants

Grzegorz Markowski

Dziennikarz, Partner CPC Brand Consultants

W branży marketingowej pracuje od 1996 roku. Od 2010 Partner w CPC Brand Consultants, gdzie prowadzi projekty z zakresu strategii marki dla takich klientów jak: McDonalds, Krakus, Wedel, Costa Coffee, Skoda, Play, Radio ZET, Wyborcza, Gazeta.pl  i Plotek.pl., Grupa Żywiec. Od 2007 do 2010 Dyrektor Strategiczny w DDB Warszawa. Odpowiedzialny za całość obsługi strategicznej Agencji.

Ukończył studia na Wydziale Socjologii UW. Inną perspektywę na Polskę i polskie społeczeństwo daje mu tworzenie i uczestnictwo w programach radiowych i telewizyjnych (obecnie TVN 24: Szkło Kontaktowe).

Prowadzący Debatę strategiczą
10:50

Debata strategiczna

Marketing w dobie pandemii:

- Szanse i zagrożenia

- React&Sustain by Effie

- Jak przetrwać i wygrać pandemię?

- Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19?

- Świat marki, sprzedaży, komunikacji i konsumenta po pandemii?

Grzegorz Markowski

Michał Szaniecki

Managing Director SEAT & Cupra w Volkswagen Group

Michał Szaniecki

Managing Director SEAT & Cupra w Volkswagen Group

Managing Director SEAT & Cupra w Volkswagen Group, ma kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu markami z sektora FMCG i automotive, które odnoszą sukcesy na 11 europejskich rynkach. W swoim portfolio ma m.in. koncept store VW Home. Współpracował m.in. z Wrigley Poland, Beiersdorf Nivea oraz Beiersdorf AG Germany. Jest uznanym coachem i keynote speakerem. Zasiada w zarządzie IAA Polska.

Uczestnik Debaty strategicznej
10:50

Debata strategiczna

Marketing w dobie pandemii:

- Szanse i zagrożenia

- React&Sustain by Effie

- Jak przetrwać i wygrać pandemię?

- Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19?

- Świat marki, sprzedaży, komunikacji i konsumenta po pandemii?

Michał Szaniecki

Paweł Czajka

Dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska S.A., Ekspert PSME

Paweł Czajka

Dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska S.A., Ekspert PSME

Manager Zakupów z ponad 20-letnim stażem pracy zdobytym w zakupach nieprodukcyjnych. Ekspert w zakupach technologii informatycznych zarówno w zakresie infrastruktury, rozwoju oprogramowania, usług outsoursingowych, konsultingowych oraz rozwiązań największych vendorów technologicznych.

Specjalizuje się w zarządzaniu zakupami indirect oraz na potrzeby największych projektów informatycznych. Z sukcesem wdraża platformy zakupowe i innowacje w zakupach. Posiada praktykę w tworzeniu i realizacji efektywnych strategii optymalizacyjnych.

Uczestnik Debaty strategicznej
10:50

Debata Strategiczna

Marketing w dobie pandemii:

- Szanse i zagrożenia

- React&Sustain by Effie

- Jak przetrwać i wygrać pandemię?

- Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19?

- Świat marki, sprzedaży, komunikacji i konsumenta po pandemii?

Paweł Czajka

Maciej Błaszczak

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych

Maciej Błaszczak

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy), Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja) i Uniwersytetu Berkeley (USA). Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytetu SWPS w Poznaniu, i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Prowadzi szkolenia dla biznesu, związków zawodowych, samorządu i nauczycieli. Zainteresowania badawcze dotyczą epigenezy umysłu, czyli możliwości kształtowania mózgu człowieka pod wpływem bodźców środowiskowych. Zajmuje się psychologią uniwersalnego projektowania (universal design), neurodydaktyką i problematyką brainfitness. Autor i współautor pięciu monografii naukowych i kilkudziesięciu artykułów. Prywatnie tato Olgi, Mileny, Tosi, Julii, Jasia i Jerzyka.

Panelista
10:15

Prelekcja

Mózg w czasach zmiany

 - Dlaczego zmiana nam służy?

- Co dobrego może przynieść COVID-19?

- Wpływ pandemii na zachowanie i wybory – nasze i konsumentów.

Maciej Błaszczak

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk

Dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk

Dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk Dyrektor ds. Marketingu Grupy Żywiec posiada ponad 20-letnie doświadczenie w Marketingu i Sprzedaży. Lata 2015-2019 Katarzyna spędziła za granicą pełniąc role Dyrektora Marketingu w Heineken Serbia oraz Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach, gdzie odpowiadała za całe portfolio piw, win i alkoholi mocnych. Przed podjęciem zadań w międzynarodowych strukturach Grupy Heineken, Katarzyna pełniła role zarządcze w marketingu i sprzedaży Grupy Żywiec w tym funkcje Marketing Managera marki Tatra, marek regionalnych i innowacji oraz Dyrektora  ds. Trade Marketingu. Wcześniej przez 10 lat Katarzyna związana była z firmą Coca-Cola Poland Services. Katarzyna jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.

Uczestnik Debaty strategicznej
10:50

Debata Strategiczna

Marketing w dobie pandemii:

- Szanse i zagrożenia

- React&Sustain by Effie

- Jak przetrwać i wygrać pandemię?

- Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19?

- Świat marki, sprzedaży, komunikacji i konsumenta po pandemii?

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk

Andrzej Zawistowski

Praktyk biznesu, wykładowca, członek Rady Nadzorczej XBS GROUP, członek zarządu PSML

Andrzej Zawistowski

Praktyk biznesu, wykładowca, członek Rady Nadzorczej XBS GROUP, członek zarządu PSML

Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w  zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy. Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskiej rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw. Od ponad 10 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 6 lat pracuje społecznie jako członek Zarządu PSML Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej POLZAK.  Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami” oraz studia licencjackie „Trendy i Wyzwania w Zakupach XXI wieku”. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego – studia licencjackie Logistyka Zaopatrzenia w wymiarze międzynarodowym. Wykładowca Wyższej Szkoły Ekologii i Zarzadzania w Warszawie – studia licencjackie Elementy Łańcucha Dostaw.

Prowadzący Konferencję Polzak Marketing 2020
10:00

Gospodarz konferencji

Powitanie uczestników i otwarcie konferencji

Andrzej Zawistowski

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Magister Filozofii, Pracował jak konsul (1991-1996) w Los Angeles i Montrealu. Założyciel i Dyrektor Generalny (1996-2000) firmy Polonia Cup - organizator Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych i importer motocykli Ducati. Pracował
(2000-2003) jako manager i trener w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern.
Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 jest członkiem zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezesem Rady Reklamy. Od 2010 jest prezesem stowarzyszenia AdArtis i członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies  - EACA).  

Prowadzący Konferencję Polzak Marketing 2020
10:00

Gospodarz konferencji

Powitanie uczestników i otwarcie konferencji

Paweł Tyszkiewicz
Strzałka nawigacyjna do przodu
Strzałka nawigacyjna do tyłu

Agenda wydarzenia:

10:00

Powitanie uczestników i otwarcie konferencji

Powitanie uczestników i otwarcie konferencji

Andrzej Zawistowski

Andrzej Zawistowski

Praktyk biznesu, wykładowca, członek Rady Nadzorczej XBS GROUP, członek zarządu PSML

Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w  zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy. Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskiej rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw. Od ponad 10 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 6 lat pracuje społecznie jako członek Zarządu PSML Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej POLZAK.  Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami” oraz studia licencjackie „Trendy i Wyzwania w Zakupach XXI wieku”. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego – studia licencjackie Logistyka Zaopatrzenia w wymiarze międzynarodowym. Wykładowca Wyższej Szkoły Ekologii i Zarzadzania w Warszawie – studia licencjackie Elementy Łańcucha Dostaw.

Paweł Tyszkiewicz

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Prezes Ad Artis Fundacji Sztuki SAR

Magister Filozofii, Pracował jak konsul (1991-1996) w Los Angeles i Montrealu. Założyciel i Dyrektor Generalny (1996-2000) firmy Polonia Cup - organizator Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych i importer motocykli Ducati. Pracował
(2000-2003) jako manager i trener w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern.
Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 jest członkiem zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezesem Rady Reklamy. Od 2010 jest prezesem stowarzyszenia AdArtis i członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies  - EACA).  

10:15

Prelekcja

Mózg w czasach zmiany

 - Dlaczego zmiana nam służy?

 - Co dobrego może przynieść COVID-19?

 - Wpływ pandemii na zachowanie i wybory – nasze i konsumentów.

Maciej Błaszak

Maciej Błaszak

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany nauk humanistycznych, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy), Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja) i Uniwersytetu Berkeley (USA). Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, Uniwersytetu SWPS w Poznaniu, i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Prowadzi szkolenia dla biznesu, związków zawodowych, samorządu i nauczycieli. Zainteresowania badawcze dotyczą epigenezy umysłu, czyli możliwości kształtowania mózgu człowieka pod wpływem bodźców środowiskowych. Zajmuje się psychologią uniwersalnego projektowania (universal design), neurodydaktyką i problematyką brainfitness. Autor i współautor pięciu monografii naukowych i kilkudziesięciu artykułów. Prywatnie tato Olgi, Mileny, Tosi, Julii, Jasia i Jerzyka.

10:50

Debata strategiczna

Marketing w dobie pandemii:

- Szanse i zagrożenia

- React&Sustain by Effie

- Jak przetrwać i wygrać pandemię?

- Cybermarketing i cyberkonsument czyli świat po COVID19?

- Świat marki, sprzedaży, komunikacji i konsumenta po pandemii?

Grzegorz Markowski

Grzegorz Markowski

Dziennikarz, Partner CPC Brand Consultants

W branży marketingowej pracuje od 1996 roku. Od 2010 Partner w CPC Brand Consultants, gdzie prowadzi projekty z zakresu strategii marki dla takich klientów jak: McDonalds, Krakus, Wedel, Costa Coffee, Skoda, Play, Radio ZET, Wyborcza, Gazeta.pl  i Plotek.pl., Grupa Żywiec. Od 2007 do 2010 Dyrektor Strategiczny w DDB Warszawa. Odpowiedzialny za całość obsługi strategicznej Agencji.

Ukończył studia na Wydziale Socjologii UW. Inną perspektywę na Polskę i polskie społeczeństwo daje mu tworzenie i uczestnictwo w programach radiowych i telewizyjnych (obecnie TVN 24: Szkło Kontaktowe).

Michał Szaniecki

Michał Szaniecki

Managing Director SEAT & Cupra w Volkswagen Group

Managing Director SEAT & Cupra w Volkswagen Group, ma kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu markami z sektora FMCG i automotive, które odnoszą sukcesy na 11 europejskich rynkach. W swoim portfolio ma m.in. koncept store VW Home. Współpracował m.in. z Wrigley Poland, Beiersdorf Nivea oraz Beiersdorf AG Germany. Jest uznanym coachem i keynote speakerem. Zasiada w zarządzie IAA Polska.

Paweł Czajka

Paweł Czajka

Dyrektor Departamentu Zarządzania Kontraktami i Zakupami, Santander Bank Polska S.A., Ekspert PSME

Manager Zakupów z ponad 20-letnim stażem pracy zdobytym w zakupach nieprodukcyjnych. Ekspert w zakupach technologii informatycznych zarówno w zakresie infrastruktury, rozwoju oprogramowania, usług outsoursingowych, konsultingowych oraz rozwiązań największych vendorów technologicznych.

Specjalizuje się w zarządzaniu zakupami indirect oraz na potrzeby największych projektów informatycznych. Z sukcesem wdraża platformy zakupowe i innowacje w zakupach. Posiada praktykę w tworzeniu i realizacji efektywnych strategii optymalizacyjnych.

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk

Dyrektor ds. Marketingu Grupy Żywiec

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk Dyrektor ds. Marketingu Grupy Żywiec posiada ponad 20-letnie doświadczenie w Marketingu i Sprzedaży. Lata 2015-2019 Katarzyna spędziła za granicą pełniąc role Dyrektora Marketingu w Heineken Serbia oraz Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach, gdzie odpowiadała za całe portfolio piw, win i alkoholi mocnych. Przed podjęciem zadań w międzynarodowych strukturach Grupy Heineken, Katarzyna pełniła role zarządcze w marketingu i sprzedaży Grupy Żywiec w tym funkcje Marketing Managera marki Tatra, marek regionalnych i innowacji oraz Dyrektora  ds. Trade Marketingu. Wcześniej przez 10 lat Katarzyna związana była z firmą Coca-Cola Poland Services. Katarzyna jest absolwentką Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego.

11:30

Zakończenie spotkania

Podsumowanie i zamknięcie spotkania

Paweł Tyszkiewicz

Paweł Tyszkiewicz

Dyrektor Zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Magister Filozofii, Pracował jak konsul (1991-1996) w Los Angeles i Montrealu. Założyciel i Dyrektor Generalny (1996-2000) firmy Polonia Cup - organizator Mistrzostw Polski w Wyścigach Motocyklowych i importer motocykli Ducati. Pracował
(2000-2003) jako manager i trener w firmach szkoleniowych Cedho i Chiltern.
Od 2003 zarządza Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR. Od 2005 jest członkiem zarządu ZKDP, w latach 2007-2009 Prezesem Rady Reklamy. Od 2010 jest prezesem stowarzyszenia AdArtis i członkiem zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacji Marketingowej z siedzibą w Brukseli (The European Association of Communications Agencies  - EACA).  

Andrzej Zawistowski

Andrzej Zawistowski

Praktyk biznesu, wykładowca, członek Rady Nadzorczej XBS GROUP, członek zarządu PSML

Senior International Manager z udokumentowanym trzydziestoletnim doświadczeniem pracy w środowiskach międzynarodowych, tworzący i efektywnie zarządzający zespołami d/s logistyki, dystrybucji, zakupów oraz strategicznych stosunków z dostawcami, na szczeblu lokalnym, regionalnym oraz globalnym. Pracując ponad 13 lat w jednym z największych światowych koncernów tytoniowych, stworzył od podstaw organizację odpowiedzialną za zarządzanie łańcuchem dostaw w  zakładzie produkcyjnym w Polsce, a następnie w centrali koncernu był odpowiedzialny za globalne zakupy w obszarze nieprodukcyjnym. Po powrocie do Polski zbudował jedną z pierwszych w kraju Grupę Zakupową z udziałem 10 dużych firm i przez kolejne lata był odpowiedzialny za negocjacje globalnych kontraktów w imieniu Grupy. Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej XBS GROUP i wspiera nowatorskiej rozwiązania oferowane przez XBS w obszarze zarządzania łańcuchami dostaw. Od ponad 10 lat zaangażowany czynnie w tworzenie aktywnego środowiska zakupowego. Od ponad 6 lat pracuje społecznie jako członek Zarządu PSML Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów. Odpowiada z ramienia PSML za przygotowanie merytorycznego programu największej w Polsce Konferencji Zakupowej POLZAK.  Wykładowca Akademii im. Leona Koźmińskiego – podyplomowe studia „Zarządzanie Zakupami” oraz studia licencjackie „Trendy i Wyzwania w Zakupach XXI wieku”. Wykładowca na Uczelni Łazarskiego – studia licencjackie Logistyka Zaopatrzenia w wymiarze międzynarodowym. Wykładowca Wyższej Szkoły Ekologii i Zarzadzania w Warszawie – studia licencjackie Elementy Łańcucha Dostaw.

Logo firmy
Strzałka nawigacyjna
Strzałka nawigacyjna
Oni już przeprowadzają Dobre Przetargi